نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 00:10

۶هزار دست لباس بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع می شود

بیرجند_ مدیر اجرایی جشن مردمی گلریزان بیرجند از خرید حدود شش هزار دست لباس با حدود دو میلیارد تومان از کمک‌های خیرین و توزیع آنها از ۲۰ اسفند بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قمری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امسال حدود دو میلیارد تومان خیرین در جشن مردمی گلریزان کمک کردند که حدود دو سوم آن هنوز پرداخت نشده است اما حدود شش هزار دست لباس برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند خریداری کرده ایم.

وی با اشاره به این که از مسئولان، مردم، شرکت‌ها و صنایع در خواست می‌کنیم که میزان تعهد خود را هرچه زودتر به حساب جشن مردمی گلریزان واریز کنند تا آنها را به تولید کنندگانی که لباس‌ها از آنها خریداری شده است، پرداخت کنیم، افزود: بعد از بسته بندی لباس‌های تهیه شده در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند البسه مورد نظر توزیع می‌شود.

به گفته وی این لباس‌ها از بهترین لباس‌های موجود در بازار خریداری شده و در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو بخش پسرانه و دخترانه به مدیران مدارس مورد نظر در بیرجند و شهرستان‌های که کمیته امداد به ما اعلام کند، داده می‌شود تا بین جامعه هدف که دانش آموزان نیازمند هستند، توزیع شوند.

قمری تصریح کرد: سال گذشته با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم در جشن مردمی گلریزان، شش هزار و ۳۰۰ دست لباس خرید کردیم اما امسال هر چند میزان کمک‌ها بیشتر بود اما به دلیل افزایش قیمت کالاها، شش هزار دست لباس خریداری شد که علاوه بر تشکر از همه کسانی که کمک کردند، خدا را شاکریم که امسال هم توانستیم با کمک خیران در آستانه عید نوروز برای جامعه هدف لباس تهیه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083987

مهمترین اخبار ایران و جهان: