نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 14:46

نظام استکباری استقلال کشورهای اسلامی را برنمی‌تابد/ شورای‌شهر موضوعات فرهنگی ماه رمضان را پیش‌بینی کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ شمالی گفت: موضوع ملی شدن صنعت نفت درس عبرتی برای همه داشت، آن هم اینکه امکان ندارد جهان غرب با استقلال کشورها مخصوصا کشورهای مسلمان کنار بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسم رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز بجنورد، اظهار کرد: در روزهای آینده ما ۲ بهار را در پیش داریم، یکی بهار طبیعت و دومی که بهار جان و دل یعنی ماه رمضان است.

وی گفت: در بهار طبیعت همه طبیعت زنده و احیاء می‌شود و این هم رحمت و هم درس برای همه ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: توصیه شده در اولین روز عید نوروز روزه بگیریم و دعا بخوانیم تا در اول طبیعت به یاد خدا بیافتیم.

وی ادامه داد: در بهار جان‌ها و دل‌ها با روزه گرفتن، نماز و احیاء شب‌های قدر می توان از بند معصیت‌ها و گناه‌ها رها شویم.

حجت‌الاسم رضا نوری تصریح کرد: مسئولین برای مسافرین و کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند مکان‌های تعبیه کنند تا در صورت نیاز مصرف غذا را در آن محل‌ها داشته باشند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: شهرداری‌ها و شورای‌شهر نیز پیش‌بینی‌های لازم در خصوص موضوعات فرهنگی ماه رمضان را داشته باشند.

حجت‌الاسم رضا نوری ادامه داد: موضوع ملی شدن صنعت نفت درس عبرتی برای همه داشت، آن هم اینکه امکان ندارد جهان غرب با استقلال کشورها مخصوصا کشورهای مسلمان کنار بیاید.

وی گفت: تا زمانی که آنها استعمار را کنار نگذارند، غرب پیش پای کشور ما سنگ اندازی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی تصریح کرد: توافق ایران با عربستان که بعد از چند سال شکل گرفت، باعث حل شدن مشکلات منطقه و جبهه مقاومت می‌شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097687

مهمترین اخبار ایران و جهان: