نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 10:10

حضور حماسی مردم در راهپیمایی فتنه ها را بی اثر کرده است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اوج بی اخلاقی، خشونت طلبی، هنجارشکنی و رفتارهای لمپنی معاندان در فتنه اخیرگفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی فتنه معاندان رابی اثر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران افزود: معاندان و حامیان آنها در فتنه اخیر نشان دادند که با مظاهر نشاط و سرور ملی ایرانیان مانند جشنواره‌ها، آئین‌های ملی و مسابقات مختلف و نیز رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان مخالف هستند از این روملت با شناخت ماهیت آنها ۲۲ بهمن یکپارچه شد و علیه همگی آنان به پاخاست.

‏وی با اشاره به شرارت‌ها و فتنه‌های سال‌های ۸۸، ۷۸، ۹۶ و فراز و فرودهای دوران جنگ تحمیلی یادآور شد: حمایت جریان معاند از روزهای سخت ملت موجب رویگردانی مردم از آنها شد.

‏وی حداکثر نمایی جریان اقلیت را از ویژگی‌های فتنه انگیزان و معاندان دانست وافزود: این جریان رسوا و فریبکار نتوانست همراهی مردم هوشیار کشورمان را جلب کند و در نتیجه به محاق رفت.

سلگی ایجاد گسل هویت ملی و بحران سازی فرهنگی را از اهداف شوم رژیم ستمشاهی و معاندان کنونی برشمرد وافزود: فرح پهلوی در این ماجرا با برگزاری جشن شیراز مسئول ترویج ابتذال فرهنگی در کشور بود و به اندازه‌ای کار پهلوی در رواج ابتذال غیر قابل دفاع بود که ملی گراها هم از قیام امام راحل حمایت کردند ‏.

وی با تجلیل از اقدام ستودنی ملت ایران در ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم هوشیار کشورمان در جشن ملی پیروزی انقلاب نشان دادند که تا پای جان از آرمان‌های نظام اسلامی حراست می‌کنند.

مردم با وحدت و اتحاد انزاجار خود را از شرارت‌های دشمنان نشان دادند

این مسئول سیاسی با اشاره به حوادث دوران فتنه اخیر اظهار کرد: ملت در ۲۲ بهمن امسال با وحدت و اتحاد ملی اوج انزجار خود از شرارت‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را در خیابان‌های کشور به تصویر کشید.

‏معاون استاندار مازندران با اشاره به خودداری شبکه‌های معاند از انعکاس حماسه میلیونی مردم ایران یادآورشد: حضور پرشکوه و تماشایی مردم ایران در راهپیمایی وحدت بخش ۲۲ بهمن امسال سرمایه گذاری سنگین و گسترده مظهر استکبار و رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر را بی اثر کرد.

‏وی گفت: حماسه آفرینی مردم در ۲۲ بهمن امسال دوستداران انقلاب را به شدت خشنود و مخالفان انقلاب را هراسان و آشفته کرده است.

سلگی خاطر نشان کرد: مسئولان باید با سرعت بخشیدن به روند خدمت رسانی بی منت پاسخ شایسته ای به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بدهند.

‏وی تصریح کرد: جلوه تابناک انقلاب اسلامی علی رغم ددمنشی‌های استکبار جهانی در مسیر ارزش‌های ماندگار و پرفروغ امتداد خواهد یافت.

‏معاون سیاسی استاندار مازندران افزود: با رها شدن انرژی متراکم ملت، پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شتاب خواهد گرفت.

‏ وی گفت: تعمیق پیوند و ارتباط مسئولان با مردم مأموریت راهبردی در حکمرانی نوین بر پایه مردم سالاری دینی است و دولت سیزدهم طلایه دار تحول در عرصه حکمرانی و پیشرفت اساسی کشور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035387

مهمترین اخبار ایران و جهان: