نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 18:27

استاندار سمنان: نگاه مسؤولان به استان پهناور سمنان ملی باشد

استاندار سمنان گفت: نگاه مسؤولان به استان سمنان به‌واسطه وسعت و گستردگی این استان باید ملی و کشوری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان با حضور جانشین فراجا، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران قضایی و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان در حسینیه ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، یاد شهیدان والامقام را گرامی داشت و برای فرمانده معظم کل قوا، رئیس‌جمهور و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، طول عمر با عزت و بابرکت، همراه با سلامت و موفقیت آرزو کرد.

وی از مردم نجیب، بابصیرت و اخلاق‌مدار استان سمنان که شایسته بهترین‌ها هستند، به‌واسطه همراهی و حضور درخشان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: امید که امپراطوری رسانه‌ای غرب، چشم بر واقعیت‌ها نبندد و حضور بی‌نظیر مردم ما در راهپیمایی بی‌نظیر ۲۲ بهمن را هم پوشش دهد.

هاشمی اضافه کرد: بر اساس گزارش اعلام‌شده، سمنان، دومین استان کشور در افزایش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نسبت جمعیت و در مقایسه با دو سال کرونایی قبل بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نیروهای مسلح کشور ما، کسب دستاوردهای بی‌شمار معنوی است.

استاندار سمنان اضافه کرد: وجود رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فرمانده کل قوا، معنویت و همچنین اتحاد و همدلی وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما با نیروهای مسلح تمام دنیاست.

هاشمی بیان کرد: این آیین صرفاً تکریم و معارفه نیست؛ بلکه تجلیل از انسانی متواضع همراه با اقتدار و خادم مردم است.

وی تصریح کرد: اخلاق‌مداری، فروتنی و شایستگی سردار حسنی، فرمانده سابق انتظامی استان سمنان زبانزد مردم و مسؤولان استان بوده و هست و بدین‌وسیله ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بی‌شائبه این فرمانده مردمی، به او خدا قوت می‌گوییم.

استاندار سمنان ادامه داد: به‌واسطه وسعت و گستردگی استان سمنان، باید نگاه مسؤولان به این استان، نگاه ملی و کشوری باشد.

هاشمی بیان کرد: برای سرهنگ موقوفه‌ای، فرمانده جدید فراجا در استان سمنان آرزوی توفیق داشته و امیدواریم در این استان موفق باشد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034643

مهمترین اخبار ایران و جهان: