نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:47

ارایه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی در 107 مرکز/ تلاش برای راه اندازی 20 مرکز توسعه و تسهیل کسب و کار

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری ایران گفت: در 107 مرکز ویژه آسیب دیدگان اجتماعی کودکان کار و کم توان جامعه خدمات ارایه می شود.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، «احمد احمدی صدر» مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار کرد: فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را عرض تبریک دارم. 

وی ادامه داد: فرآیند ۴۴ سال اخیر نشان داده است که مردم ایران همواره در سختی ها کنار هم بودند و در صحنه های دفاع از وطن در حوزه های اقتصادی، سیاسی و... کنارهم و متحد بوده اند. هر زمان که احساس شد دشمن به دنبال زدن ضربه به کشور و مردم عزیزمان است، مردم یک صدا شدند. 

احمدی صدر با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب یک صدایی و وحدت کلمه بود، گفت: امروز مردم ثابت خواهند کرد که وحدت کلمه رمز پیروزی است. طوفان ها در مسیر کشور، نظام و انقلاب ما بوده و هست و خواهد بود. مروز عبور از این طوفان ها، وحدت کلمه است.  

وی با بیان اینکه تا به امروز کشور را با هم ساخته ایم، با هم می سازیم و خواهیم ساخت، اظهار کرد: کشور و مردم را باید از گزند دشمنان حفظ کنیم و قطعا امروز شاهد این خواهیم بود که حضور مردم به مراتب از سنوات گذشته پررنگ تر خواهد بود. 

احمدی صدر اظهار کرد: ما یک سازمان خدمات رسان هستیم و خدمات ما منوط به یک ایام و مناسبت خاص نیست. به دنبال راه اندازی و افتتاح  ۲۰ مرکز توسعه و تسهیل کسب و کار و کارآفرینی راه در شهر تهران هستیم. تاکنون چندین مرکز راه اندازی شده و تا پایان سال مابقی این مراکز راه اندازی خواهد شد‌‌، عزم شهرداری بر این است که شعار سال که نیاز مردم هست، محقق شود. 

وی ادامه داد: غرفه های مربوط به مشاغل خرد و خانگی و کارآفرینان را در مسیر این راهپیمایی عظیم راه اندازی کرده ایم؛ در این غرفه ها افراد آموزش دیده مراکز توسعه و تسهیل کسب و کار و کارآفرینی حضور دارتد‌  شهروندان شاهد این موضوع خواهند بود که در منازل خود نیز می توانند شغل راه‌اندازی کنند و درآمدزایی داشته باشند.

احمدی صدر گفت: همچنین در این غرفه ها مشاوره به ویژه مشاوره کسب و کار ویژه جوانان و نوجوان ارائه می شود.

وی گفت: ۱۰۷ مرکز ویژه آسیب دیدگان اجتماعی، کودکان کار و کم توان جامعه خدمات ارائه می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032987

مهمترین اخبار ایران و جهان: