نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:44

مجلس و دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم داشته باشند

بوشهر- امام جمعه گناوه گفت: مجلس و دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه گناوه اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌های برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده شود.

وی گرانی و تورم را یکی از گلایه‌ها و مشکلات اساسی مردم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان در قبال وفاداری و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، بیش از پیش سنگین‌تر می‌شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه گرانی و مشکلات مانع وفاداری مردم ایران نشده است تصریح کرد: این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است.

وی راهبرد دشمن را ایجاد اختلاف و بی اعتمادی در بین مردم دانست و باین کرد: دشمن دنبال به زانو درآوردن نظام است و با اتحاد و وحدت و همدلی و گره گشایی مردم نباید بگذاریم به اهدافشان برسند.

رکنی حسینی با اشاره به نقش مهم دولت و مجلس در رفع مشکلات مردم تصریح کرد: از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود که حضور و بروز بیشتری در همه عرصه‌های اقتصادی و حتی صنایع خودروسازی داشته باشند.

وی با اشاره به عفو زندانیان توسط رهبر معظم انقلاب این حرکت را یک عفو پدرانه تصویف کرد و افزود: بیشترین اهانت‌ها در فتنه اخیر به رهبری شد ولیایشان دلسوزانه از جرم و خطای این افراد گذشتند.

امام جمعه گناوه خواستار حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و ادامه داد: حماسه ۲۲ بهمن پیام‌های بزرگی را برای دوستانو دشمنان نظام اسلامی در پی خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031887

مهمترین اخبار ایران و جهان: