نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:30

حجاب زنان شیرازه رژیم پهلوی را از هم پاشید

پارس آباد - مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) شهرستان پارس‌آباد گفت: عفت و پاکدامنی شیرزنان ایرانی در سال ۵۷ شیرازه رژیم طاغوت را از هم پاشید.

حبیبه شاهنده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در مکتب اسلام، ارزش و قداست جنس مونث با حفظ حجاب و پاکدامنی تکامل می‌یابد و درجه اعلای آن تربیت بانوانی همچون حضرت زینب کبری (س) است که نجات دین مبین اسلام از تبیین و روایت‌گری ایشان شد.

وی خاطرنشان کرد: مقوله حجاب آنقدر باارزش است که مسلمانان جهان باید تا ابد به داشتن آن فخر و مباهات ورزند چرا که این مقوله مهم علاوه بر اینکه از برترین بانوی دو عالم به آنها ارث رسیده و در زندگی اجتماعی حافظ و نگهبان آنها می‌باشد، فیلتر و سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد تصریح کرد: کشورهای غربی بدانند سرمایه‌گذاری‌های کلانی که در راستای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف می‌کنند به جایی نخواهد رسید چرا که اساس و پایه شکل‌گیری انقلاب اسلامی برگرفته از سیره و سبک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و حکومتی که در رأس آن معارف الهی باشد، به هیچ وجه زمین نخواهد خورد.

شاهنده گفت: بعد از پیروزی انقلاب رعایت حجاب اسلامی به عنوان یک ارزش و قانون جمهوری اسلامی مصوب شد و امنیت و آسودگی را برای جنس زن به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: امروزه در کشور ایران بانوان در هر مکان و زمانی امنیت کامل دارند و این امنیت خاری بر چشم دشمنان شده که با توطئه‌های گوناگون سعی در خدشه‌دار کردن آن دارند.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) شهرستان پارس‌آباد با تشریح فلسفه حجاب اسلامی و پیام‌های آن بیان کرد: عفت، حیا و حجاب شیر زنان انقلابی به قدری اثرگذار شد که تار و پود رژیم ستمشاهی پهلوی را برهم ریخت و اسباب سقوط این رژیم را به سرعت فراهم کرد.

شاهنده ادامه داد: با شهادت زنان با عفت و مردان غیرتی انقلاب اسلامی شکل گرفت و با خون هزاران شهید گلگون کفن این نهال ارزشمند آبیاری و تنومند شد و اکنون به کوری چشم آمریکا و اسرائیل جنایتکار چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031843

مهمترین اخبار ایران و جهان: