نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 23:34

توزیع میوه دولتی در ۳۰ نقطه شهر همدان

همدان- سرپرست فرمانداری همدان گفت: میوه شب عید به اندازه کافی تامین شده و روزهای پایانی سال در ۳۰ نقطه شهر همدان با نرخ مصوب توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی شنبه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای اساسی ۱۸ اسفند در همدان همزمان با سراسر کشور با هدف توزیع اقلام اساسی با نرخ دولتی در محل سایت قدیم و سایت جدید نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نظارت داخلی بر عملکرد غرفه‌ها و قیمت‌ها در نمایشگاه انجام شود تا طبق برنامه پیش بینی شده اقلام مورد نیاز به نحو مقتضی به دست مردم برسد.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه سرویس حمل ونقل عمومی اتوبوسرانی در سایت جدید نمایشگاه باید با تعریف مسیر اختصاصی و تا نزدیک ترین نقطه به سالن نمایشگاه فراهم شود؛ عنوان کرد: کالاهای اساسی همزمان در تعدادی از فروشگاه‌های تعاونی و زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

مخفی با تصریح بر اینکه از ۲۰ دی حدود ۲۶۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در شهرستان همدان توزیع شده؛ اضافه کرد: روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد در ۳۰ نقطه و ۵ تن گوشت منجمد در ۵ نقطه از شهر همدان با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: میوه شب عید به اندازه کافی تأمین شده و روزهای پایانی سال در ۳۰ نقطه شهر همدان با نرخ مصوب توزیع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072943

مهمترین اخبار ایران و جهان: