نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 10:49

فعال دانشجویی: دشمنان در ادامه جنگ ترکیبی امنیت روانی دانش‌آموزان را نشانه گرفته اند

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در ادامه جنگ ترکیبی تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای از بین بردن امنیت روانی دانش‌آموزان، به تعطیلی کشاندن مدارس و ایجاد مجدد آشوب‌های خیابانی از این طریق، هویت اوامر آن‌ها را برای هیچ عقل سلیمی مبهم نمی‌گذارد.

محمدامین علیدادی عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: در جنگ ترکیبی اخیر پس از شکست پروژه ایجاد آشوب خیابانی، دشمنان این مرز و بوم با استفاده از تمامی امکانات‌شان و با تمامی روش‌های ممکن به دنبال ادامه این جنگ در زمینه‌های دیگر و ناامید ساختن ملت ایران از آینده کشورشان هستند.

وی افزود: در ادامه این روند و در ماه‌های اخیر شاهد مسمومیت‌های سریالی در مدارس و خوابگاه‌های دخترانه هستیم. قطعاً این اقدامات نمی‌تواند توسط نظامی صورت بگیرد که در طول عمر ۴۴ ساله خود، نرخ باسوادی زنان ایرانی را از ۲۴ درصد به ۸۵ درصد رسانده و با تمام توان، شرایط را برای تحصیل بانوان فراهم کرده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: آمار باسوادی ۹۹ درصد بانوان جوان ایرانی در کنار افزایش چشم‌گیر دانشجویان دختر در دهه‌های اخیر، خود گواه از اهتمام جمهوری اسلامی برای رشد و تعالی بانوان دارد.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در کنار این گزاره، تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای از بین بردن امنیت روانی دانش‌آموزان، به تعطیلی کشاندن مدارس و ایجاد مجدد آشوب‌های خیابانی از این طریق، هویت اوامر آن‌ها را برای هیچ عقل سلیمی مبهم نمی‌گذارد.

علیدادی در پایان گفت: برای خنثی‌سازی این نقشه شوم دشمنان که در ادامه جنگ ترکیبی اخیر صورت می‌گیرد، مسئولان و مراجع صالح باید بدون فوت وقت با شناسایی عوامل مستقیم این جنایات و برخورد با آن‌ها، از لطمه خوردن امنیت روانی دانش‌آموزان جلوگیری نمایند تا نسل جدیدی که موجب نابودی رژیم صهیونسیتی و به زانو در آوردن استکبار جهانی خواهند شد، با آرامش کامل به تحصیل خود ادامه دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073643

مهمترین اخبار ایران و جهان: