نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 00:46

مجموعه‌های خدماتی بین راهی در اردبیل به ۵۰ باب خواهد رسید/ بازارچه گردشگری کوثر راه اندازی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مجموعه‌های خدماتی بین راهی در اردبیل به بیش از ۵۰ باب خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد شامگاه امروز در آئین افتتاح مجتمع رفاهی بین راهی کوثر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶ باب مجتمع رفاهی فعال در اردبیل وجود دارد که با افتتاح این مجتمع، به ۱۷ مورد رسیده و ۲ باب نیز در دست احداث است و ۲۳ باب نیز در مرحله استعلام قرار دارند که با احداث و بهره برداری از این مجتمع‌ها مجموع واحدهای رفاهی بین راهی به بیش از ۵۰ باب خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی امروز کشور در حوزه اقتصادی است، افزود: باید نسبت به توانمندسازی حوزه تولید اقدامات و گام‌های مؤثری را برداریم تا زمینه و فرصت تحول بیشتر فراهم آید.

معاون سرمایه گذاری و هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تقدیر از همت فعالان بخش خصوصی در راه‌اندازی مجتمع رفاهی بین راهی کوثر بیان کرد: در استان اردبیل و به میمنت دهه فجر ۶۸ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در استان اردبیل فراهم آید.

مطلب صادقلو، فرماندار کوثر نیز اظهار کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در عمران و آبادانی شهرها تلاش می‌کنند و از برکات این نظام توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان‌ها و بخش‌های محروم است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۳۵ میلیاردی در مجتمع رفاهی بین راهی کوثر گفت: ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آورده شخصی سرمایه‌گذار در این مجتمع است که امروز همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

بازارچه گردشگری کوثر راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل و سرمایه‌گذار مجتمع بین راهی کوثر نیز در این مراسم از راه‌اندازی بازارچه گردشگری و مجموعه‌های گلخانه‌ای در کنار این مجمتع خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع در ۱۲ هزار مترمربع احداث و در فاز اول برای بیش از ۳۵ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده است.

محمد عارفی‌نژاد افزود: کل مجموعه در ۶ هکتار آماده احداث واحدهای اقامتی، هتل، رستوران و ... است که با همراهی مسئولان استانی می‌توانیم در کمتر از یک سال نسبت به راه‌اندازی این مجموعه بزرگ گردشگری اقدام کنیم که حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026443

مهمترین اخبار ایران و جهان: