نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 22:33

تحقیق و تفحص از طرح‌های انتقال آب دندان طمع غارتگران را کشید

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای دندان طمع غارتگران آب را کشید، گفت: مدیریت سد زاینده‌رود باید اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمد راستینه عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان سامان با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری نیازمند توسعه است، گفت: بعد از انقلاب گام‌های ارزشمندی در استان برداشته شده اما هنوز زیرساخت‌های ما دچار مشکل است. 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم استان را به پیشرفت برسانیم نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سامان شهرستان هنر و ادب استان است، افزود: ناحیه صنعتی بادام که ۲ سال پیش عملیات آماده‌سازی آن آغاز شد هم‌اکنون آماده واگذاری است.

راستینه اضافه کرد: مشکل آب این شهرستان نیز با تکمیل تصفیه‌خانه سامان برطرف شد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب پنج روستا در حاشیه زاینده‌رود شروع شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده گردشگری سامان به قراقوش که سال‌ها مورد غفلت واقع شده بود امسال ۱۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد و همچنین برای سال آینده ۲۰ میلیارد اعتبار گرفت و تخصیص خوبی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری دریافت کرده است.

وی ادامه داد: مناقصه این طرح برگزار شده و با مساعد شدن هوا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

راستینه با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای دندان طمع غارتگران آب را کشید، افزود: مدیریت سد زاینده‌رود باید ملی باشد که مشاهده شده است بدون توجه به منابع‌ آبی سرچشمه سد رهاسازی می‌شود و این موضوع باید توسط استاندار و مسئولان استانی پیگیری شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026343

مهمترین اخبار ایران و جهان: