نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 15:03

معاون گردشگری کشور روز جهانی راهنمایان گردشگری را تبریک گفت

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

در پیام تبریک علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور آمده است: دوم اسفندماه مصادف با ۲۱ فوریه‌، روزی برای پاسداشت آن بخش از زنجیره ارزش‌آفرین صنعت گردشگری است که صاحب متنوع‌ترین صفات برجسته انسانی و حرفه‌ای هستند، راهنمایان گردشگری، مفسران تاریخ، فرهنگ و میهمان‌دوستی ایرانی.

در تمام سال‌هایی که صنعت گردشگری کشورمان تحت شرایط مختلف فراز و فرودهایی را تجربه کرده است، حضور پیوسته راهنمایان‌مان همواره ملموس و تأثیرگذار بوده است. نقش‌آفرینی راهنمایان در مقاصد گردشگری کشور، چه آن بخش که پیش از این شکل گرفته و چه در مقاصد جدید و نوظهور را نمی‌توان نادیده گرفت.

گردشگری کشور، تلاش‌های بی‌وفقه این بخش از خانواده خویش را ارج می‌نهد و یادآور می‌شود، توسعه این صنعت ارزشمند در گوشه گوشه این سرزمین نیازمند فعالیت حرفه‌ای راهنمایانی است که به خوبی نقش و اثرگذاری مسئولیت خویش را درک کرده‌اند.

ضمن تبریک مجدد این روز به تک تک عزیزان، آرزو داریم چراغ صنعت گردشگری کشور با همبستگی، صبوری و تلاش مضاعف، همواره پرفروغ باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1048287

مهمترین اخبار ایران و جهان: