نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 12:23

عملکرد اتحادیه نانوایان اهواز ضعیف است/ با ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها برخورد قضایی می‌شود

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: عملکرد اتحادیه نانوایان اهواز ضعیف است و آمارها دارای اشکال است که باید در آن‌ها تجدید نظر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامت مردم در اولویت است و باید کیفیت نان در اهواز بهتر شود. مدیران در این خصوص نگاه دلسوزانه داشته باشید.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها باید مستمر و نامحسوس باشد، افزود: آموزش متصدیان نانوایی‌ها در اهواز ضعیف بوده و باید بهتر عمل شود. زمانی رضایت بخش است که مراکز بهداشت‌ کیفیت نان پخت شده را تایید کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: مصوبات کارگروه گندم، آرد و نان باید در زمان مقرر اجرایی شوند. با ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها برخورد قضایی می‌شود.

موالی زاده با اشاره به اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی نانوایی‌های اهواز تصریح کرد: پس از بازرسی، با چند نانوایی متخلف، کسر سهمیه و یا قطع سهمیه آرد، پلمب و برخورد قانونی شد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف اتحادیه نانوایان اهواز، بیان کرد: آمارهای اتحادیه دارای اشکال و ضعیف است و باید در آمارها تجدید نظر کنند.

موالی زاده با اشاره به نارضایتی شهروندان از نانوایی‌های غیر مجاز افزود: پس از شناسایی نانوایی‌های غیرمجاز و اخطار توسط اتحادیه نانوایان، در صورت‌ امکان پس از بررسی با شرایط و ضوابط مجوز داده شود و در صورت بی توجهی انشعاب برق، آب و گاز آن مکان قطع و پلمب و برای همیشه تعیین تکلیف شوند.

وی در پایان با اشاره به فروش غیر مجاز آرد و دیگر تخلفات از سوی برخی از نانوایی‌ها گفت: شبکه فروش آرد باید به صورت جدی نظارت و اصلاح و با متخلفان برخورد قانونی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047843

مهمترین اخبار ایران و جهان: