نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 22:43

توسعه عدالت و رفع محرومیت دو رکن اصلی در تصمیمات دولت سیزدهم است

شهرکرد_وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی عصر سه‌شنبه در بازدید از بیمارستان امام علی (ع)، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف درمان، سرمایه‌گذاری، اشتغال و… مطالباتی داشت که مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر تحقق آن بودند.

وی افزود: تصمیمات خوبی در زمینه تجهیزاتی همچون اختصاص دستگاه‌های MRI و سی‌تی اسکن و هم در حوزه توسعه فیزیکی برای مراکز درمانی و احداث بیمارستان‌های جدید در چهارمحال و بختیاری گرفته شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در هیأت امنای تأمین اجتماعی تخصیص منابع به استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

مرتضوی عنوان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و ماده ۵۶ از سوی بانک رفاه کارگران گام‌های بزرگی برای چهارمحال و بختیاری برداشته شده است و سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری کشوری نیز ورود پیدا کرده‌اند و آنچه این سازمان‌ها و شرکت‌ها برای توسعه این استان صورت جلسه کرده‌اند از نظر وزارت کار قطعی و حتمی است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد عملیات اجرایی طرح‌ها از همین آغازین روزهای شروع به کار ادارات انجام و به خواسته‌های مردم رسیدگی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1103443

مهمترین اخبار ایران و جهان: