نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 18:14

تحقق ۹۶ درصدی تعهد اشتغال مازندران در سال جاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک‌ها در حوزه اشتغال، گفت: تاکنون ۹۶ درصد تعهد دستگاه‌های اجرایی مازندران برای اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های استان محقق شده است. ‎

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن خیریانپور امروز در جلسه بررسی عملکرد اعطای تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ بانک‌های استان، اظهار کرد: فرمانداران و مدیران ادارات شهرستان‌های استان باید نسبت به بررسی عملکرد بانک‌های مازندران برای اعطای تسهیلات تکلیفی اشتغال اقدام جدی‌تری صورت دهند.

وی گفت: اعطای تسهیلات تکلیفی بند ب تبصره ۱۶ از وظایف قانونی بانک‌ها بوده و بانک‌های موفق در راستای اعطای به موقع تسهیلات تشویق می‌شوند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۹۶ درصد تعهد اشتغال مازندران تاکنون محقق شده است، تصریح کرد: بانک‌های استان ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده نسبت به پرداخت تسهیلات تکلیفی باقی مانده تعهد شده اقدام کنند.

خیریان‌پور با بیان اینکه تبعات قانونی عدم پرداخت به موقع تسهیلات تکلیفی بانک‌ها به متقاضیان متوجه مدیران بانک‌های عامل استان خواهد شد، گفت: تاکنون ۵۳ هزار شغل جدید از طریق اعطای تسهیلات در استان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال مازندران ثبت شده است.

سیدرحیم بخشی، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران نیز در این نشست با تقدیر از تلاش مدیران اجرایی و بانک‌ها برای ایجاد جهش اقتصادی در استان، گفت: امیدواریم بانک‌های استان در روزهای مانده تا پایان سال نسبت به اعطای تسهیلات تکلیفی به واجدان شرایط اقدام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1045087

مهمترین اخبار ایران و جهان: