نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 23:23

اجرای طرح بازدید از پایانه‌های حمل و نقل بار مسافر

رشت- رئیس پلیس راه استان گفت: طرح بازدید پایانه‌های حمل و نقل باربری و مسافر به منظور پیشگیری از کاهش تصادفات در ایام نوروز اجرا می شود.

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به منظور آموزش و مقررات مربوط به بار و مسافر، اقدام به بازدید از پایانه‌ها کردند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در تمامی پایانه‌های حمل و نقل بار و مسافر در سطح استان انجام می‌شود، افزود: با تدابیر گرفته شده در زمینه آموزش مدیران فنی و نظارت بر اجرای دقیق قوانین امیدواریم مشکلی در خصوص ناوگان حمل بار و مسافر در ایام نوروز نداشته باشیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: در راستای نظارت و کنترل دقیق خودروها، برگه معاینه فنی، وضعیت سلامت لاستیک‌ها، نوع و میزان آلایندگی، جلوگیری از توقف در محل‌های غیرمجاز توسط مأموران انتظامی بررسی و در صورت بروز هرگونه تخلف با راننده متخلف برخورد می‌شود.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: رعایت قوانین و مقررات، اولین اولویت در رانندگی است و همکاری با مأموران پلیس، زمینه‌ساز سفری بی‌خطر و ایمن برای هموطنان خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089387

مهمترین اخبار ایران و جهان: