نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 21:14

آزادی ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر

بوشهر- مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد مالی با اخذ گذشت شاکیان و پرداخت وام بانکی و ۴.۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ستاد دیه رسیدگی به آزادی زندانیان جرایم غیرمالی است که در این راستا اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر بیان کرد: در این راستا به‌مناسبت هفته قوه قضائیه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرمالی از زندان مرکزی بوشهر با مشارکت خیّران و همکاری دستگاه قضا فراهم شد.

وی بدهی این زندانیان را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: برای آزادی این زندانیان ضمن گذشت شاکیان و مشارکت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

موسوی از آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد مالی در سه ماه نخست امسال با اخذ گذشت شاکیان و پرداخت وام بانکی و ۴.۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض از زندان آزاد شدند.

وی تعداد زندانیان موجود در زمینه جرایم غیرعمد مالی را ۱۲۱ نفر دانست و خاطرنشان کرد: بدهی مالی این تعداد زندانی ۲۰۰ میلیارد تومان است که بیشترین آن در زمینه چک غیر کلاهبرداری است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته ۱۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی که بدهی آنان ۲۰۰ میلیارد تومان بود با پرداخت ۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض آزاد شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306387

مهمترین اخبار ایران و جهان: