نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 23:06

شهدا پرچمدار عزت کشور هستند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام پرچمدار حقیقی عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی و کشور ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه یکشنبه در نشست اعضای کمیته کنگره شهدای استان اردبیل اظهار کرد: ۲۴ کمیته در یک سال اخیر تلاش کردند تا با تدارک برنامه‌های متنوع از اجلاسیه های شهدا گرفته تا یادواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را در استان اردبیل ترویج و توسعه دهند.

وی تصریح کرد: عطر ایثار، جهاد و شهادت در این استان به شایستگی و در عالی‌ترین مرتبه به مشام می‌رسد و باید قدر این موقعیت بی نظیر را در قالب اولین کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل بدانیم و برای کنگره‌های بعدی نیز برنامه ریزی واقعی با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری را داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به زودی اعضای ستاد کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد تا از رهنمودهای معظم اله استفاده کرده و به شکل آبرومند کنگره در ۲۶ مردادماه امسال با حضور مسئولان کشوری و ملی برگزار شود.

محمدی اصل افزود: برنامه‌های متنوعی در قالب این کنگره برگزار شده و همچنان ادامه این برنامه‌ها را با محتوای غنی شاهد خواهیم بود تا زمینه و بستر شایسته ای در استان برای برگزاری این رویداد مهیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعاً از زبان هنر و رسانه به عنوان ابزار تأثیرگذار در عصر معاصر استفاده خواهیم کرد و تلاش بر این است تا در قالب وصایای شهدا و زندگینامه آنها آثار ارزشمند هنری و فرهنگی متنوع تهیه و تدارک دیده شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: در وصایای شهدا بیشترین تاکید بر تبعیت از ولایت، حفظ عزت و عظمت کشور در سایه بصیرت و هوشیاری و همبستگی است که انتظار می‌رود در قالب این کنگره در استان اردبیل فضای معنوی شایسته ای نیز شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه اعضای کمیته‌های ۲۴ گانه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کرده و از آمادگی کامل برای برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در مردادماه خبر دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278543

مهمترین اخبار ایران و جهان: