نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 07:29

فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و برق صیانت از این منابع است

دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کردستان گفت: فرهنگ‌سازی شیوه‌های مدیریت مصرف آب و برق از ارکان مهم است و هر نوع تلاشی در این راستا منجر به حفاظت و صیانت از این منابع ارزشمند در آینده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در اولین جلسه شورای فرهنگی آب و برق کردستان اظهار داشت: مباحث فرهنگی، دینی و اجتماعی از جمله مسائل مهم در جامعه است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: خادمین فرهنگی در کنار سایر کارکنان می‌طلبد نسبت به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و دینی در طول سال اهتمام جدی نمایند.

دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کردستان افزود: برنامه‌های فرهنگی و دینی شرکت‌های صنعت آب و برق ضروری است راستایی باشد که از تمامی اعیاد و مناسبت‌های فرهنگی، ملی و مذهبی بیشترین بهره‌برداری را در زمینه ایجاد حس همکاری و نشاط، ترویج فرهنگ اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و سایر برنامه‌های ابلاغی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در دستگاه‌های زیرمجموعه را داشته باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق قرار داریم، اجرای برنامه‌های هدفمند و مخاطب‌محور با این موضوع بسیار مهم است.

به گفته سادات، فرهنگ‌سازی شیوه‌های مدیریت مصرف از ارکان مهم بوده و از آنجا که کار فرهنگی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است، هر نوع تلاشی در این راستا منجر به حفاظت و صیانت از این منابع ارزشمند در آینده خواهد شد.

انتهای پیام 2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309687

مهمترین اخبار ایران و جهان: