نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 17:04

برگزاری جلسات روشنگری برای یک میلیون نفر

فرمانده سپاه اتصارالمهدی(عج) استان زنجان به برگزاری جلسات بصیرتی حضوری روشنگری برای ۵۵۷ هزار و ۹۶۳ نفر اشاره کرد و گفت: حدود 510 هزار نفر هم به صور غیرحضوری از جلسات بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جلسه کارگروه استانی طرح ملی جهاد تبیین با تشریح اقدامات انجام شده در این راستا اظهار کرد: برای تحقق این برنامه‌ها ۱۲۰ جلسه با اقشار مختلف از جمله نخبگان، ائمه جمعه و ... برگزار شده است.

فرمانده سپاه اتصارالمهدی(عج) استان زنجان به برگزاری جلسات بصیرتی حضوری روشنگری برای ۵۵۷ هزار و ۹۶۳ نفر اشاره و تصریح کرد: حدود 510 هزار نفر هم به صور غیرحضوری از جلسات بهره‌مند شده‌اند.

وی به حضور یک هزار و ۵۳۵ نفر از ائمه جمعه و جماعات در جلسات نشست‌های بصیرتی و روشنگری اشاره کرد و گفت: علاوه بر این اقدامات و تولید محتوا، جزوه‌های ۸۰۰ دوره‌ای در هفت جلد هم در بین نخبگان و افراد تاثیرگذار افشاری فتنه دشمنان توزیع شده است.

سردار کرمی به برگزاری مجامع قشری بسیج در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: فعالیت در فضای مجازی از طریق شبکه‌سازی که نمونه آن شبکه ثامن است هم عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه اتصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه جنگ ترکیبی آغاز شده علیه مردم ایران با تمرکز بر جنگ شناختی و عملیاتی روانی و تحریف واقعیت‌ها در جریان است، ادامه داد: راهبرد ملی تقویت نظام در این جبهه و مقابله با این جنگ، نیازمند آماده سازی و انجام همه جانبه جهاد تبیین در همه سطوح با هدف پیش‌بینی و پیشگیری و مقابله با حوادث، بحران‌ها و آسیب‌های نرم است.

پایان پیام.۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308643

مهمترین اخبار ایران و جهان: