نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 22:55

مطالبه گری موثر خبرنگاران در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قزوین از پیگیری لازم برای بهبود و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: از خبرنگاران درخواست می شود که در این زمینه مطالبه‌گری داشته باشند تا بتوانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام های موثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رحیمی در نشست هم اندیشی فرماندار قزوین با اصحاب رسانه استان که امشب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه از فضای انتقاد استقبال می کنیم، گفت: در زمانی که در عرصه رسانه ای فعالیت داشتم بعضا با رعایت ملاحظات اخلاقی و برخی اوقات بدون ملاحظه اخبار و مطلب منعکس می کردم و بر این اساس معتقدم نباید از نقد ناراحت شویم. باید بپذیریم که انتقاد سازنده و منصفانه مدنظر همه ماست. 

وی افزود: در مدت زمانی که به عنوان مدیر کل روابط عمومی بین الملل و ارتباطات استانداری قزوین نیز مشغول به خدمت بودم حتی یک بار هم علیه هیچ روزنامه‌ای اقدام نکردم. در یک مورد هم به رغم اینکه از تهران مخابره می شد جوابیه بدهید اما تا آخرین لحظه جوابیه صادر نکردم چرا که اعتقاد داشتم در برابر تحلیل هایی که ارائه می‌شود باید انتقاد پذیر بود و از رسانه‌ها تجلیل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قزوین ادامه داد: البته با فعالان رسانه ای که از فضای اخلاقی دور می شوند، کاری نداریم اما از رسانه هایی که انتقاد های صواب و به جا از مسئولان می کنند، استقبال می کنیم.

رحیمی با اشاره به راه اندازی اتاق رسانه در زمان انتخابات سال ۹۸ با توجه به نگاه فرماندار وقت تصریح کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌شود با توجه به انتخابات پیش رو در حوزه رسانه ای اگر در زمینه سلامت و امنیت انتخابات ایده و نظری دارند ارائه کنند تا بتوانیم در ایام انتخابات از این ایده ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم کارهای کوچک هم اثرگذار است و سبب امیدواری در مردم و رسانه ها می شود که از خبرنگاران و فعالان رسانه درخواست می شود هیچ گاه از مطالبه گری ناامید نباشند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، نهایت پیگیری را از مسئولان داشته باشند تا رضایت مردم اخذ شود.

این مسئول از پیگیری لازم برای بهبود و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان قزوین خبر داد و گفت: از خبرنگاران درخواست می شود که در این زمینه مطالبه‌گری داشته باشند تا بتوانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام های موثری برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293943

مهمترین اخبار ایران و جهان: