نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 16:09

الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک

سیریک - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمد حسینی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از بندر سیریک در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در سیریک اظهارداشت: با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران طرح بندر سیریک، موج‌شکن این بندر سال گذشته تکمیل شده است.

وی افزود: این طرح با ۵۱ هکتار مساحت، شامل احداث سکوی پهلوگیری، نصب ۲ اسکله و همچنین ۳ عدد رمپ شناور بوده که کار ساخت آن از اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

محمدحسینی تختی هدف از بازدید بندر سیریک را بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در این بندر تجاری عنوان کرد و گفت: از نیمه دوم تیرماه بحث آسفالت محوطه‌ها پیگیری و همچنین با تغییرات ساختاری در جابجایی اسکله‌های این بندر یک اسکله ۱۷ متری و یک اسکله ۳۰ متری دیگر به ظرفیت این بندر افزوده می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به تجربه حاصله از حضور معاونان اداره کل در سرعت بخشی به موضوعات مربوط به بندرگاه چند منظوره خمیر بیان داشت: تجربیات به دست آمده از حضور مستمر همکاران اداره کل در محل طرح گامی مهم برای رفع نیازهای موجود است و انتظار می رود همچون گذشته تا حصول نتیجه مثبت و آمادگی پروژه برای افتتاح کامل جلسات به شکل مداوم در بندرگاه سیریک تشکیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313287

مهمترین اخبار ایران و جهان: