نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 10:40

اعضای بدن بانوی مهدی‌شهری به بیماران جان تازه بخشید

سمنان- رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر گفت: در اقدامی انسان دوستانه با تصمیم ایثـارگرانه، اعضای پیکر رحیمه صفائی بانوی ۵۷ ساله مهدی‌شهری به بیماران جان دوباره بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حسین زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: در اقدامی انسان دوستانه با تصمیم ایثارگرانه خانواده نصرتی همسر و فرزندان مرحومه رحیمه صفایی، اعضای این بانوی ۵۷ ساله به چند بیمار دردمند جان دوباره بخشید.

وی افزود: جان بخش رحیمه صفایی اهل مهدی شهر و ساکن شهر سمنان در پی خونریزی مغزی در بخش ICU جراحی بیمارستان کوثر بستری و متأسفانه با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان دچار مرگ مغزی شد.

رئیس مرکز درمانی کوثر سمنان با بیان اینکه خانواده مرحومه پس از آگاهی از تأیید مرگ مغزی وی توسط پزشکان و با توجه به بی بازگشت بودن این شرایط، با تصمیمی نیک‌اندیشانه به چند بیمار نیازمند پیوند، جان دوباره بخشیدند، ابراز کرد: این خانواده‌ها با باور به اینکه اهدای عضو، رسمی نیکوکارانه و انسان دوستانه است که باید در جامعه نهادینه شود، اقدام به رضایت به اهدای عضو تمامی ارگان‌های حیاتی مرحومه کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286387

مهمترین اخبار ایران و جهان: