نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 23:08

وجود ۲۵ نیروگاه برق در کرمان/ تلاش می‌کنیم خاموشی نداشته باشیم

کرمان- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که پیک بار تابستان امسال را با موفقیت بگذرانیم گفت: تلاش می‌کنیم که تابستان امسال هیچ خانه‌ای دچار خاموشی نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمان، با اشاره به وجود ۲۵ نیروگاه کوچک و بزرگ در استان گفت: این نیروگاه‌ها در انواع مختلف با ظرفیت اسمی ۴ هزار و ۲۰۰ مگاوات از طریق ۸ هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط و ۱۴۳ ایستگاه پست انتقال و فوق توزیع و همچنین ۵۵ هزار و ۳۷۰ کیلومتر شبکه توزیع با حداکثر نیاز مصرف ۳ هزار و ۳۱۳ مگاوات تأمین می‌شود.

حمیدرضا حبیبی با اشاره به وضعیت تولید، انتقال و مصرف برق در استان اظهار داشت: به منظور رفاه مردم و تأمین برق پایدار و مناسب جهت همه بخش‌های تمهیداتی از سوی وزارت نیرو اتخاذ شده که در حال پیگیری و اجرا هستیم.

او اظهار داشت: ۲۷ مشترک در بخش صنایع بزرگ استان وجود دارند که برنامه‌ها و سهمیه مدیریت بار آنها از سوی وزارت نیرو اعلام و ابلاغ شده است.

وی با بیان موضوع تلاش برای گذراندن موفقیت آمیز پیک بار تابستان امسال تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که تابستان امسال هیچ خانه‌ای در سطح استان دچار خاموشی برق نشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285887

مهمترین اخبار ایران و جهان: