نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 06:59

73 درصد مصوبات کارگروه تسهیل کردستان اجرایی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون 73 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی شده است.

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تاکنون در 194 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان 2 هزار و 908 مصوبه در راستای رفع مشکلات پیش‌روی واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: 2 هزار و 116 مورد معادل 73 درصد کل مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی و عملیاتی شده است و 792 مصوبه نیز در دست اجرا است.

به گفته وی، در مجموع تاکنون برای یک هزار و 671 پروژه مشکل‌دار در کردستان پرونده تشکیل شده که عمده مشکلات این واحدهای تولیدی در حوزه بانکی بوده است.

خلیقی ادامه داد: در جلسات کارگروه تسهیل، مشکلات فراروی واحدهای تولیدی بررسی می‌شود و دستگاه‌های مربوطه باید براساس مصوبه کارگروه، نسبت به رفع مشکلات واحدها اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه، ۱۴ طرح و پروژه مشکل‌دار استان از جمله طرح تولید مربا و ترشیجات، شرکت زرین بنای پارسیان، هتل هلاله بانه، شرکت کشت و صنعت، دامپروری سرشیو، واحد تعاونی 2034 مرغداری، پایانه صادراتی کردستان، شرکت سهند پلاست و شرکت آب معدنی ایرانیان آذین چهل چشمه کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت..

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: همچنین در راستای درخواست امهال تسهیلات واحدهای معرفی شده در حوزه کشاورزی با 7.5 درصد، 27 واحد مرغداری، پرواربندی گوساله و پرورش ماهی بررسی‌هایی صورت گرفت و مصوباتی صادر شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281687

مهمترین اخبار ایران و جهان: