نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 07:56

1561 خانوار سالمند زیرپوشش امداد خوسف

فرماندار خوسف گفت:هزار و ۱۲ زن سرپرست خانوار و هزار و ۵۶۱ خانواده سالمند در این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار خوسف امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که نگاه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) فرهنگی و به منظور حفظ کرامت انسانی است اظهار کرد: از ابتدای امسال خدمات قابل توجهی توسط این نهاد در زمینه توانمندسازی اقتصادی خانواده های زیرپوشش در شهرستان صورت گرفته است.

وی از حمایت از ۲ هزار و ۳۴۰ خانوار در سطح شهرستان توسط این نهاد خبر داد و گفت: کمیته امداد خوسف از ابتدای امسال موفق به جذب مبلغ ۱۶ میلیاد و ۹۷۵ میلیون ریال توسط حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برای ۳۱۵ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت شده است.

به گفته وی این نهاد حمایت از هزار و ۱۲ زن سرپرست خانوار و هزار و ۵۶۱ خانواده سالمند در سطح شهرستان را در کارنامه خود در سال جاری دارد.

فرماندار خوسف به تقاضاها در خصوص تسهیلات اشتغال اشاره کرد و افزود: با معرفی ۶۸ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال به بانک های عامل توسط این نهاد، تاکنون ۱۷ مورد تسهیلات با مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

حسینی با تاکید بر اینکه اقدامات ذکر شده نمونه ای از خدمات این مجموعه پر ثمر در شهرستان بوده ، یادآور شد: کمک به محرومان در زمینه تامین نیازهای مختلف آنها از مسکن تا تحصیل، اشتغال و گره گشایی از مشکلات و دیگر نگرانی‌های آنان در کارنامه درخشان این نهاد وجود دارد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610087

مهمترین اخبار ایران و جهان: