نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 19:41

معروفی: جبهه مقاومت هوشمندی خود را از تفکر حاج قاسم دارد

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین گفت: کرمان با حاج قاسم و تفکر او در دنیا شناخته می‌شود و جبهه مقاومت هوشمندی خود را از این تفکر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در راهپیمایی پرشور مردم در حمایت از مردم غزه که از چهارراه ابن‌سینا تا میدان عاشورا برگزار شد، ابراز کرد: کرمان با حاج قاسم و تفکر او در دنیا شناخته می‌شود و جبهه مقاومت هوشمندی خود را از این تفکر دارد.

وی ضمن تشکر از مردم ولایی و انقلابی کرمان برای حضور در این مراسم ادامه داد: مردم کرمان که عصاره ولایت در آنان موج می‌زند، همیشه در صحنه هستند و از آنان تشکر می‌کنم.

معروفی ادامه داد: امروز صحنه گردان اصلی آمریکا است که به هر ابزاری متوسل می‌شود تا جنایات او در فلسطین مخابره نشود و از جمله با شهادت ۴۶ خبرنگار که اکنون ناموفق عمل کرده است.

سردار معروفی جریان طوفان‌الااقصی مردم فلسطین را حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و کار جهادی دانست و خاطرنشان کرد: جریان عملیات‌های حماس و فلسطینیان یک طراحی جدید نبود، بلکه حاصل ۷۵ سال فعالیت و تفکر است و نیز در مقابل اسرائیل که سال‌ها غارت و نسل کشی‌های زیادی را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده اما این مردم همچنان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند.

وی با تاکید بر بیداری جهان اسلام و مردم آزادی‌خواه جهان گفت: به یاری خدا تمامی مردم آزادی‌خواه جهان بیدار شدند تا مبادا عادی‌سازی روابط با اسرائیل رخ دهد.

معروفی با اشاره به حرکات خوب حماس و جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: اکنون می‌بینم که جریان حماس که مایه افتخار جهان اسلام است، چگونه اسرائیل و دشمنان قسم خورده اسلام را به زانو در آورده و گنبد آهنین را در هم شکسته و این نشانه بزرگی از پیروزی رزمندگان مقاومت است.

معروفی ادامه داد: امروز سخن امام خمینی که فرمودند « هریک از مسلمان اگر یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزند او نابود می‌شود»، در حال تحقق است و این راهبردی اساسی است.

وی در پایان به مراسم سالگرد امسال حاج قاسم اشاره کرد و گفت: امسال باید سعی کنیم سالگرد سردار پرشورتر و متفاومت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و تا با نوعی حرکات جبهه مقاومت را پاس بداریم و نشان دهیم که در کنار مقاومت هستیم  و با آنان همدردی می‌کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۶۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576843

مهمترین اخبار ایران و جهان: