نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 22:03

واگذاری یک تیم در لیگ دسته سه به سیستان و بلوچستان

رئیس فدراسیون فوتبال از واگذاری یک تیم در لیگ دسته سه به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بخشی از جرائم میلیاردی تیم‌های فوتبال لیگ برتر برای توسعه فوتبال این استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی تاج امروز در حاشیه برگزاری مجمع فوتبال سیستان و بلوچستان اظهارکرد: فدراسیون فوتبال لیگ درجه سه به سیستان و بلوچستان واگذار کرده که با توجه به ظرفیت این استان بتوانیم آن را به لیگ دسته یک، ۲ و برتر ارتقا دهیم در این زمینه برای حمایت از لیگ دسته سه و اداره این باشگاه با استاندار این استان صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: سهم سیستان و بلوچستان در فوتبال ساحلی زیاد است و هم اکنون چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشور از این استان هستند و این ظرفیت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از واگذاری زمین و سالن‌های ورزشی سیستان و بلوچستان به بخش خصوصی، گفت: متاسفانه ۲ زمین چمن زاهدان به بخش خصوصی آن هم با ماهانه یک میلیون تومان واگذار شده که باید استاندار و نماینده‌های سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر باشند ما نیز طبق قولی که امروز در مجمع فوتبال دادیم پیگیر بازگرداندن این زمین‌ها به مجمع فوتبال استان باشیم.

وی تصریح کرد: وضعیت فوتسال در سراوان عالی است اما همین زمین را هم دارند به بخش خصوصی واگذار می‌کنند که باید جلوی این کار را گرفت.

تاج ادامه داد: وضع فوتبال و فوتسال ساحلی سیستان و بلوچستان نسبت به چهار سال گذشته خیلی بهتر شده، در حال حاضر حدود ۵۰ میلیارد ریال از جرائم میلیاردی تیم های لیگ برتری برای توسعه فوتبال به این استان اختصاص یافته تا در مناطق محروم هزینه شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536487

مهمترین اخبار ایران و جهان: