نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 21:54

عنصر اصلی موفقیت دولت در کردستان انسجام و برادری است

استاندار کردستان دلیل موفقیت‌های دولت در استان را تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و انسجام، وحدت و برادری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: معنای بسیج مسوولیت‌پذیری است و این عزیزان هر جا تکلیفی هست ورود می‌کنند و دلسوزانه تکلیف را انجام می‌دهند.

استاندار کردستان با بیان اینکه بسیج متعلق به شغل و قشر خاصی نیست، عنوان کرد: تشکل‌های بسیجی، انسجام مستضعفان جهان را شکل می‌دهد امیدواریم اولین ثمره آن نابودی رژیم جنایتکار صهیونسیتی باشد.

وی در ادامه به بازتاب‌های سفر رئیس جمهور به کردستان اشاره کرد و افزود: در سفر رئیس جمهور استان بازتاب‌های خوبی صورت گرفت و این موضوع در دیدار رهبر با رئیس جمهور نیز بیان شده و مقام معظم رهبری رضایت زیادی از سفر رئیس جمهور به کردستان داشتند و این انگیزه مضاعفی برای خدمت به ما خواهد داد.

زارعی‌کوشا با تاکید بر جدیت بیشتر در کارها و حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: باید برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های سفر که ظرفیت‌سازی و تعریف شده است، آماده باشیم که سال آینده سالی پربار در حوزه‌های مختلف باشد کمااینکه امسال تاکنون این شرایط بوده و نتیجه خوبی داشته است.

استاندار کردستان دلیل موفقیت‌های دولت در استان را تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و انسجام، وحدت و برادری اعلام کرد.

وی بیان کرد: دلسوزی و تعهد به کار می‌تواند عامل موفقیت باشد و در مقابل نیز اگر گرفتار حاشیه‌هایی شویم که برای مردم اولویت نیست، فرصت‌ها ضایع خواهد شد و این بزرگترین آسیبی است که به یک مجموعه و دوره خدمتی وارد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی کردستان نیز در این جلسه گفت: اکنون شهرهای بانه و مریوان در استان کردستان بشدت زایش و جهش جمعیتی دارند و در آینده نزدیک شهرهای دوم و سوم استان خواهند بود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه بانه یکی از پر رشدترین شهرهای دنیا است، اظهار کرد:  توسعه جمعیتی در بانه توسعه میان‌افزا است و با این جهت‌گیری و با ساخت خانه‌های ویلایی جمعیت بانه در پانزده سال آینده سه برابر می‌شود.

طرح جامع بانه که مطالعات آن از ۱۳۹۷  آغاز شده با رای مثبت  اعضا به تصویب رسید.  

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581643

مهمترین اخبار ایران و جهان: