نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 21:42

نشست بی واسطه استاندار هرمزگان با مردم رایحه خدمتگذاری است

امام جمعه شهرستان خمیر گفت : نشست های بی واسطه استاندار هرمزگان، رایحه شیرین امید و اتحاد را منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری  فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: سفر استاندار هرمزگان به همراه بیش از سی مدیر کل دستگاه اجرایی استان به شهرستان و ایجاد فرصت چند ساعته برای مردم خمیر و بیان مشکلات به صورت رو در رو و بی‌واسطه، یک رفتار تحسین بر انگیز است.

وی با بیان اینکه زبان‌ها در مورد این فعالیت ارزشمند استاندار باید به تجلیل باز شود و لکنت جایز نیست، افزود: این‌گونه نشست‌ها قطعا رایحه شیرین امید و اتحاد را منتشر خواهد کرد.

امام جمعه خمیر ادامه داد: نکات مهمی توسط مردم و اقشار مختلف به سمع و نظر استاندار رسانده شد، بنده نیز به حسب وظیفه نکاتی را پیرامون اصلاح ساختار اداری، تدوین سند توسعه شهرستان و همچنین راه اندازی صندوق توسعه و پیشرفت را با مشارکت صنایع و معادن مستقر در خمیر پیشنهاد کردم که با استقبال استاندار مواجه شد.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: اینکه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی غیر از سیمان هرمزگان نامی از سایر بنگاه‌های اقتصادی آورده نشود قطعا تضییع حقوق و مطالبات مردم است.

وی اظهار کرد: طوفان الاقصی بزرگ‌ترین زنگ خطر را به گوش همه دنیا رساند که امروز در بیش ۶٠ کشور دنیا شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود.

امام جمعه خمیر با اشاره به ١٩ آذر روز جهانی حقوق بشر، اظهار کرد: فرصت تفکر در رفتار و گفتار مدعیان حقوق بشر است و آنان که ادعایشان گوش دنیا را کَر کرده بود، امروز در کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین سکوت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: امت اسلام باید مراقبت کند تحت استعمار اندیشه دشمن قرار نگیرد، چرا که او می‌خواهد در جامعه اسلامی تفرقه و یأس و ترس را نشر دهد.

وی ابراز کرد: استعمارگر برای اهداف خود مسیرهای مختلف را پی می‌گیرد و برای سلطه خود توجیه می‌آورد، حتی برخی اوقات خود را مدح و تمجید می‌کند کما اینکه یکی از جامعه شناسان آمریکایی برای توجیه حمله آنها به منطقه ما می‌گفت اگر استعمار نمی‌بود ملل آسیا و آفریقا نمی‌توانستند پا به عرصه وجود بگذارند و نمی‌توانستند در تمدن قرن بیستم راه یابند.

امام جمعه خمیر گفت: وقاحت آنان تا این حد است که پایان قرن بیستم را پایان خاورمیانه قدیم و آغاز قرن بیست و یکم را خاورمیانه جدید با جغرافیا و تغییر مرزهای متفاوت معرفی می‌کردند، بنابراین همه ما ایرانیان باید بدانیم عمده دشمنی‌ها و مخالفت‌ها با جمهوری اسلامی برای این است که تمدن منحط غرب را به چالش کشیده و اجازه نداده خواب‌های آشفته آنان برای غرب آسیا محقق شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598243

مهمترین اخبار ایران و جهان: