نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 23:21

سرمربی ذوب‌آهن: آقای حدادی خیلی دوست داریم در کنار ما باشی

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی دوست داریم که حامد حدادی کنار ما باشد اما او خودش باید تصمیم بگیرد، مشکلی وجود ندارد و ما منتظر هستیم، به عنوان مربی حرف دل خود را زدم و امیدوارم باشگاه هم اقدامات لازم را انجام دهد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از برتری مقابل مهرام تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم که در دیداری که با رقیب سنتی و دیرینه خود داشتیم به برتری دست یافتیم، البته این نتیجه از ارزش‌های دو تیم چیزی کم نمی‌کند؛ مهرام تیم بزرگی است، کادر و بازیکنان بزرگی دارد، خوشحالم بازیکنانم کار‌هایی که باید انجام می‌دادند را انجام دادند و نتیجه بازی را کسب کردیم.

وی افزود: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم، لیاقت تیم ما بسیار بالاتر از این‌ها است، در شروع بازی در کار دفاعی خوب نبودیم، ولی به مرور که جلو رفتیم، در کار دفاع بهتر عمل کردیم، خوشحالم که در روند بازی نیز این وضعیت ادامه پیدا کرد.

حاتمی در خصوص از دست رفتن بیش از اندازه پرتاب‌های ۳ امتیازی بازیکنانش گفت: بسکتبال است، یک روز توپ وارد سبد می‌شود و یک روز این اتفاق نمی‌افتد، خوب است که در زمانی که باید این اتفاق رخ داد.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با تاثیرگذاری بازیکنان خارجی خود گفت: تمام بازیکنان خارجی‌ لیگ تاثیرگذار هستند، کاردوست مقابل بازیکن خارجی مهرام شایستگی‌های خود را نشان داد، تمام بازیکنان نمایش خوبی داشتند، کسی نبود که در این برد سهیم نباشد، بازیکنی‌ داشتیم که کمتر از ۳۰ ثانیه بازی کرد، این نشانگر شخصیت بازیکن است که در بازیکنان ذوب‌آهن دیده می‌شود.

وی در رابطه با شرایط حامد حدادی‌ گفت: خیلی دوست داریم که حامد حدادی کنار ما باشد اما او خودش باید تصمیم بگیرد، مشکلی وجود ندارد و ما منتظر هستیم، به عنوان مربی حرف دل خود را زدم و امیدوارم باشگاه هم اقدامات لازم را انجام دهد.

سیاست تیم؟ به بازی بعدی فکر می‌کنیم

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران نیز پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: برعکس تیم ذوب‌آهن که در داخل زمین بازی را خوب مدیریت کردند، ما این کار را انجام ندادیم، از تمام لحظه‌هایی که باید خوب استفاده می‌کردند، خوب استفاده کردند.

وی افزود: آمار نشان می‌دهد که ۱۷ درصد پرتاب ۳ امتیازی داشتیم، ۳۷ درصد پرتاب پنالتی، در ریباند ضعیف‌تر  عمل کردیم، در کار گروهی خیلی ضعیف بودیم، یکی از روز‌های خیلی بد تیم ما بود، شب خیلی خوب ذوب‌‌آهن نیز بود.

کوهیان تصریح کرد: تسلط آن‌ها در مدیریت داخل زمین به شکلی بود که بازیکنان ما نتوانستند تمرکز خود را حفظ کنند، در کوارتر چهارم توانستند فرصت‌طلبی کرده و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند؛ دوایت بایکس که تجربه حضور در NBA را دارد، یکی از روز‌های خوب خود را پشت سر گذاشت.

وی در پاسخ به سیاست‌های تیم مهرام برای فصل جاری گفت: ما در حال حاضر فقط به بازی هفته بعد خود فکر می‌کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597487

مهمترین اخبار ایران و جهان: