نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 12:13

نشست مودت فرماندهان نیروهای مسلح در هرمزگان به میزبانی سپاه +عکس

نشست مودت و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح استان هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان با بیان اینکه در 45سال گذشته هیچ اختلافی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دیده نشده است، تصریح کرد: ریشه‌های عمیق و مستحکم اعتقادی و روحیه جهادی در نیروهای مسلح  ضامن امنیت کشور و ایستادگی در برابر مزدوران جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش بسیار خوب و مهم بوده و پیام اصلی این همایش این است که هیچ اختلافی در بین نیروهای مسلح ایران وجود ندارد، افزود: اصلی‌ترین عامل وحدت، امام و ولایت فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان  افزود: پیام همایش برای دشمنان و معاندان نظام این است که نیروهای مسلح ایران از وحدت و همدلی  برخوردار بوده و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی ایران برای پاسداری از خون شهدا٬ وحدت و همدلی خود را حفظ کرده اند.

در ادامه این همایش سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: وجود روحیه همدلی و مودت در بین نیروهای مسلح باعث محفوظ ماندن انقلاب از دست بدخواهان و دشمنان نظام و کشور شده و این روحیه مودت و همدلی باید به تمام بخش‌های  کشور روز به روز تقویت شود.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در دفاع از امنیت، مرزها و مواجهه با تهدید دشمنان در کنار یکدیگر و هماهنگ عمل می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ضمن بیان هداف برگزاری این نشست  عنوان کرد: سپاه و دیگر نیروهای مسلح نماد اقتدار و صلابت ملی هستند و با وحدت و همدلی و مودت تمام در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534887

مهمترین اخبار ایران و جهان: