نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 01:01

بازی های معوقه| پرسپولیس - نساجی؛ نبرد آسیایی با مربی لالیگایی و جشن قهرمانی سپاهان؟

فردا پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته یازدهم به مصاف نساجی می رود و گل گهرسیرجان هم میزبان سپاهان صدرنشین خواهد بود تا با انجام این دو دیدار معوقه جدول لیگ برتر منظم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو مسابقه معوقه ازهفته های ششم و یازدهم لیگ برتر فردا برگزار می شود. با انجام این دو مسابقه تقریبا جدول لیگ برتر بالاخره منظم می شود و تعداد مسابقات برابر خواهد شد. ضمن اینکه شب گذشته نیز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امتیازهای کسر شده  از پرسپولیس و سپاهان را به این دو تیم برگردند و به این ترتیب استقلال شب گذشته صدر جدول را به سپاهان واگذار کرد.

نگاهی به دو مسابقه معوقه می اندازیم؛

پرسپولیس – نساجی مازندران( ساعت 17:30) ؛ نبرد سرخپوشان با نساجی لالیگایی!

دو تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فردا مقابل هم قرار می گیرند. پرسپولیس در بازی آخر با آسیا وداع کرد و نساجی حذف شده ای زود هنگام بود. رقابت فردا یک ویژگی دیگر هم دارد حضور یک سرمربی اسپانیایی جدید در تیم شهر خسته. البته نساجی تاکنون در لیگ برتر نتوانسته از پرسپولیس امتیاز بگیرد. حالا شاید این مربی اسپانیایی بتواند این طلسم ناکامی را بشکند!

نساجی فصل گذشته دو شکست سنگین را پذیرا شد در آزادی 5 بر یک شکست خورد و در هفته آخر هم 4 بر صفر بازی را به پرسپولیس واگذار کرد تا این تیم جشن قهرمانی را در شهر قائمشهر برپا کند.پرسپولیس در صورت برد با استقلال هم امتیاز می شود و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم می ایستد. نساجی مازندران هم امتیاز گرفتن برایش از نان شب واجب تر است و برای اینکه از رده پانزدهم جدول جدا شود نباید دست خالی از ورزشگاه آزادی خارج شود.

گل گهرسیرجان – سپاهان اصفهان( ساعت 15)؛ جشن قهرمانی نیم فصل در کویر؟

مسابقه معوقه از هفته ششم در سیرجان هم برای همه مدعیان بالای جدول اهمیت دارد. هرچند سپاهان با برگشت امتیازهایش 31امتیازی است و دو امتیاز از استقلال بیشتر دارد و یک بازی کمتر! اختلافش با پرسپولیس هم به 5 امتیاز رسیده است. سپاهان در صورت برد در سیرجان قهرمانی خود را در نیم فصل اول مسجل می کند!

مگر اینکه گل گهر همانطور که استقلال را متوقف کرد بتواند ا ز سپاهان هم امتیاز بگیرد تا  قهرمانی زرد پوشان در نیم فصل به تاخیر بیفتد! رامین رضائیان بازیکن ملی پوش سپاهان بزرگ ترین غایب زردپوشان خواهد بود ضمن اینکه سه بازیکن اخراجی این تیم در بازی قبل هم در این دیدار حضور ندارند یعنی محمد کریمی، رضا اسدی و برایان دابو!  

به این ترتیب شاید بتوان گفت سپاهان تقریبا با 60درصد ترکیب اصلی اش به مصاف گل گهر می رود از سویی دیگر باخت خانگی مقابل آلومینیوم اراک نشان داد که زرد پوشان تیم شکست ناپذیری هم نیستند و قبل از آن هم ملوان این تیم را در اصفهان برده بود.

البته گل گهر تاکنون موفق به شکست سپاهان نشده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617243

مهمترین اخبار ایران و جهان: