نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 11:33

عضویت در کتابخانه‌های عمومی اردبیل رایگان شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته کتاب طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با عنوان《آینده خواندنی است》همراه با بخشودگی جرایم دیرکرد کتب امانتی از ۲۳ آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پروانه رضا‌قلیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار طرح عضویت رایگان با عنوان《 آینده خواندنی است》 در کتابخانه‌های عمومی از ۲۳ لغایت ۲۵ آبان ماه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با عضویت در یک کتابخانه می‌توان از کلیه خدمات کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد افزود: اجرای این طرح در سال‌های گذشته در استان به خوبی همراه بوده و امسال نیز علاقه‌مندان برای استفاده و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های استان و یا مراجعه به سامانه مدیریت یکپارچه «سامان» به نشانیwww.samanpl.ir و ورود به پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، ضمن دریافت کد تخفیف که مهلت استفاده از آن تا ۲۴ آذرماه خواهد بود در کتابخانه مورد نظر خود عضو شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: سامانه مدیریت یکپارچه «سامان» امکان رزرو، امانت و جست‌وجوی آنلاین کتاب توسط اعضای کتابخانه را فراهم کرده‌ است.

رضاقلیزاده هم‌چنین به بخشودگی جرایم دیرکرد کتب امانتی اعضاء در هفته کتاب اشاره کرد و گفت: آن گروه از اعضای کتابخانه که به واسطه دیرکرد در تحویل کتب امانتی مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند در طول هفته کتاب با عودت کتاب‌های امانت‌ گرفته شده از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد تحویل امانات از ۲۳ الی ۳۰ آبان ماه استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570143

مهمترین اخبار ایران و جهان: