نیوز سیتی!
23 آبان 1402 - 10:36

تکمیل فاز اول پارک مهر خرم‌آباد تا پایان سال جاری

شهردار خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه فاز اول پروژه پارک مهر در ورودی شهر خرم‌آباد تا پایان سال تکمیل می‌شود، گفت: پروژه پارک مهر با توجه به وسعت و کارکرد آن بخش قابل توجهی از سرانه فضای سبز مورد نیاز شهر را جبران خواهد کرد.

داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه ورودی شهرها معرف واقعی برای تشخص و هویت شهرها هستند، اظهار کرد: ورودی‌های شهر خرم‌آباد معرف مناسبی برای شخصیت این شهر نیستند.

وی به پروژه پارک مهر در ورودی شهر از سمت بروجرد اشاره کرد و افزود: این پروژه با هشت هکتار مساحت اولیه به عنوان قرینه « پارک کاسیت» نقش اساسی در زیبایی ورودی شهر خواهد داشت.

شهردار خرم‌‌آباد گفت: فاز اول این پروژه شامل راه شکافی، ایجاد منظر گاه، ساخت آلاچیق، احداث پارکینگ، ایجاد فضای سبز و دیگر زیر ساخت‌های مورد نیاز مسافران با مبلغ ۸ میلیارد تومان تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه در فاز دوم این پروژه که بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، اظهار کرد: هماهنگی لازم با اعضاء شورای اسلامی شهر صورت گرفته و در بودجه سال آینده گنجانده خواهد شد.

به گفته وی فاز دوم پروژه شهر شامل یک المان بسیار بزرگ برای ورودی و دیگر زیرساخت های تفرجگاهی از جمله محورهای پیاده روی و توسعه فضای سبز خواهد بود.

شهردار خرم‌‌آباد خاطر نشان کرد: این پروژه با توجه به وسعت و کارکرد آن بخش قابل توجهی از سرانه فضای سبز مورد نیاز شهر را جبران خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1571243

مهمترین اخبار ایران و جهان: