نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 17:25

آقایان مسوول به فکر مشکلات تولیدی‌های سی سخت باشند

امام جمعه سی‌سخت گفت: مسوولان باید به فکر مشکلات تولیدی‌های سی سخت باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی «ع» برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده گفت: تقوا به معنای آن است که دوستی و محبت ما، دشمنی و برائت ما برای خدا و در مسیر خدا باشد. انسان معتقد به خدا اهل دروغ و خیانت نیست انسان معتقد به خدا اهل صداقت در گفتار و عمل است محبت به پیامبر صلوات الله علیه و آله محبت به اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم
و انس با قرآن سه دستور اسلام برای کیفیت تربیت فرزندان توسط والدین است.

وی گفت: والدین نسبت به فرزندان خود مهربان باشند و هر چه عشق و محبت دارند به پای فرزندان خود بریزند تا فرزند بیرون از خانه دنبال محبت نگردد.

واهبی‌ یادآور شد: دعا و درخواست از خدا از نکاتی است که باید همیشه همراه انسان معتقد به خدا باشد.

وی گفت: امت اسلامی در کشور ایران موظف به تبعیت از امام انقلاب هستند فلذا دو دستگی های کاذب موجود در جامعه مورد نظر امام انقلاب نیست.

این خطیب جمعه افزود: فرهنگ بسیجی خود را طلبکار انقلاب نمی داند بلکه می داند این انقلاب بود که او را وارد فرهنگ‌بسیجی کرد.

وی بیان کرد: وجود بیش از ده تولیدی با تنوع گوناگون در شهر سی سخت مایه افتخار است از تمامی این عزیزان تشکر می‌کنیم که در سال تولید و رونق توانسته اند موضوع اشتغال و رونق تولید را در شهرستان فعال نگه بدارند.

این خطیب جمعه تاکید کرد: مسئولان و دستگاه های مربوطه ضمن بازدید از این تولیدی ها نسبت به مطالبات آن‌ها حرکت کنند.

وی گفت: نقدینگی، تسهیلات برای گسترش تولیدی ها و تکمیل جاده دسترسی برای این تولیدی ها مطالبه آن‌هاست که باید شاهد برطرف شدن مشکلات آن‌ها باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590387

مهمترین اخبار ایران و جهان: