نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 14:46

استفاده خبرگزاری فارس از نیرو های جوان برای پاسخ به شبهات دشمن اقدامی بزرگ است

نماینده مجلس شیراز گفت: خبرگزاری فارس با استفاده از نیرو های جوان و دانش آموز قصد پاسخ به شبهاتی که دشمن ایجاد کرده را دارد و این اقدام بزرگی است.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در همایش دانش آموزی خبرگزاری فارس با اشاره به مکتب شهید سلیمانی در خصوص دانش آموزان خبرنگار سخن گفت و بیان کرد:   امروزه دشمن بر روی جوانان و دانش آموزان تمرکز کرده و اگر بتواند برآنها غلبه کند می‌تواند به انقلاب ضربه بزند.

او افزود: به همین خاطر دانش آموزان خبرنگار مسئولیتی خطیر بر عهده دارند و می‌بایست بتوانند به شایعات دشمنان پاسخ قاطع دهند و در مقابل آنها ایستادگی کنند. 

او با اشاره به تلاش های بسیج برای مقابله با شایعات دشمن سخن گفت و توضیح داد: بسیج کمک گسترده ای به دانش آموزان برای جلوگیری از نفوذ دشمن کرد و حال خبرگزاری فارس با استفاده از نیرو های جوان و دانش آموز قصد پاسخ به این شبهات را دارد و این اقدام بزرگی است. 

نماینده مجلس خبرگزاری فارس را خبرگزاری فراجناحی دانست و گفت: خبرگزاری فارس، خبر گزاری ای منسجم، قوی و فراجناحی است که به موقع اخبار را منتشر و اطلاع رسانی می‌کند.

او همچنین در خصوص خدمتگزاری نمایندگان سخن گفت و بیان کرد: نمایندگان در خدمت مردم هستند و انتقاد های سازنده ای که با راه حل همراه باشد را می‌پذیرند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589543

مهمترین اخبار ایران و جهان: