نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 19:51

۱۰ نقطه حادثه خیز برون شهری خوزستان رفع می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ۱۰ نقطه حادثه خیز برون شهری استان تا پایان سال جاری رفع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمیسیون ایمنی راه‌های استان به ریاست محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور اعضای این کمیسیون در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این نشست محمد خانچی با اشاره به وجود ۱۹ نقطه حادثه‌خیز در جاده های برون استانی اظهار کرد: همه نقاط حادثه‌خیز آشکار سازی و ایمن سازی شده‌اند و از ابتدای سال تاکنون ۲ نقطه رفع حادثه شده است و با توجه به اعلام اداره کل راهداری رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه بیان کرد: برای رفع ۹ نقطه دیگر می‌توان از محل مولدسازی اعتبار مورد نیاز جهت رفع آنها را تامین کرد که این موضوع می‌طلبد اداره راهداری اعتبار مورد نیاز را به کارگروه اعلام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در ادامه به انجام کشت پاییزه و تلاش کشاورزان و کارگران فصلی اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش‌های فصلی و افزایش فعالیت کارگران فصلی نظارت بر عبور و مرور باید با جدیدت و با برخورد قاطع انجام پذیرد.

خانچی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز اردوی راهیان نور دانش آموزی و افزایش تردد جاده‌های مواصلاتی یادمان‌های ‌شهدا و مناطق جنگی، پلیس راهور و دستگاه‌های امداد رسان به صورت مستمر در حال پایش و نظارت مسیرها باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589787

مهمترین اخبار ایران و جهان: