نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 22:25

صحبت‌های فینالیست های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی در ساری

کشتی گیران فینالیست کشتی آزاد انتخابی تیم ملی در ساری در خصوص دیدار فینال صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مسابقات نوبت بعد از ظهر روز نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران و سرداران شهید عبوری امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد.

در پایان اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال این مسابقات به شرح زیر اعلام شده است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) – احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی)

۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) – عباس ابراهیم زاده (ایلام)

۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) – امیرعلی آذرپیرا (تهران)

* کیفیت کشتی‌ها بالاست

عباس ابراهیم زاده فینالیست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص روز نخست مسابقات اظهار کرد: خدا را شاکرم که در شهر خودم توانستم کشتی خوبی بگیرم و دل همشهریان عزیزم را شاد کنم.

وی افزود: کشتی سنگینی بود که توانستم ثانیه های آخر خواسته مربیان خودم را انجام بدم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

ابراهیم زاده بیان کرد: امیدوارم فردا هم بتوانم همین برنامه را پیاده کنم و فینال هم کشتی خوبی بگیرم و مقام اول این وزن را کسب کنم.

این کشتی گیر مازندرانی در خصوص سطح این مسابقات گفت: تمام کشتی گیران عنوان دار و تمام کسانی که در شهر خودشان خوب بودند حضور داشتند و همین موضوع سبب شد کیفیت بازی ها هم بالا باشد.

* وزن ۶۵ کیلوگرم سخت ترین وزن دنیاست

پیمان نعمتی کشتی گیر مازندرانی وزن ۶۵ کیلوگرم نیز در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: کشتی های سختی بود آن در وزن المپیکی که یکی از سخت ترین وزن های دنیا است.

وی بیان کرد: مسابقات خوب و با کیفیتی بود و امیدوار هستیم با توکل بر خدا بهترین نتایج را کسب کنیم.

* به مصدومیت‌ها عادت کردیم!

امیرعلی آذر پیرا فینالیست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: کشتی نیمه نهایی کشتی خوبی بود. از صبح کشتی ها خیلی حساس و نفس گیر بود.

وی بیان کرد: صبح یک ناراحتی ای برای ما پیش آمد و مجتبی گلیج دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست کشتی بگیرد که این واقعا همه ما را ناراحت کرد.

آذر پیرا در خصوص مصدومیت خودش هم صحبت کرد و گفت: این مشکلات برای همه کشتی گیران پیش می آید و ماهم سعی می کنیم با مصدومیت ها مدارا کنیم چون دیگر عادت کردیم.

وی در خصوص کشتی سخت فینال اظهار کرد: آقای محمدیان از دوران نوجوانان و جوانان که در اردوها شرکت میکردیم برای بنده یک الگو بودند و همیشه از ایشون یاد می‌گرفتم. الان هم کشتی یک مسابقه و یک نبرد است و چه ایشون برنده بشود چه من، کشتی ای بوده که تمام شده است.

* امیدوارم هرکسی شایسته هست سهمیه المپیک بگیرد 

احمد جوان فینالیست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفت وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: خداراشاکرم که توانستم به فینال صعود کنم و با زحماتی که کشیدم امیدوارم که فینال هم بتوانم پیروز باشم تا باعث خوشحالی مردم باشم.

وی در خصوص جدال حساسش با علیرضا سرلک صحبت کرد و گفت: من و علیرضا بارها باهم کشتی گرفتیم و برای بازی فردا هم انشالله هرکسی بیشتر تلاش کرد و خوب کشتی گرفت پیروز میدان باشد و سهمیه المپیک بگیرد.

* تمام تلاشم این است دوبنده تیم ملی را بپوشم

علیرضا سرلک فینالیست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: خدا را شکر توانستم چهار تا کشتی بگیرم و حریفان خوب خودم را شکست دهم تا به فینال برسم و انشالله فردا در کشتی فینال هم بتوانم یک کشتی خوب و قابل قبولی بگیرم. 

سرلک افزود: امیدوارم با نظر کادر فنی به سهمیه المپیک برسم.

وی در خصوص خستگی در کشتی های نوبت عصر گفت و بیان داشت: بعضی وقت ها جو سالن باعث میشود که کشتی از دستت در برود و اشتباهاتی انجام دهیم ولی خداروشکر توانستم جو سالن را به نفع خودم کنم.

سرلک افزود: چرخه تعریف شده است و من هم تمام سعی خودم را میکنم که دوبنده تیم ملی را کسب کنم و بعد به مسابقات المپیک برسم.

به گزارش فارس؛ مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی فردا پنجشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604287

مهمترین اخبار ایران و جهان: