نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 14:58

همه دستگاه‌ها مکلف به تکمیل زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در ایلام هستند

رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند در برای تامین زیرساخت‌ها با ستاد انتخابات همکاری کنند.

محمد سبحان حسنی رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در نشست بررسی زیرساخت‌های انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری فوق العاده مهم و دارای گستره ای فراوان است و بازتاب داخلی و خارجی دارد.

وی افزود: دشمن تلاش دارد از  نارسایی‌های موجود در انتخابات پیش‌رو، با تبلیغات منفی به انسجام کشور ضربه بزند.

رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: با توجه به تاکیدات رئیس‌جمهور و وزیر کشور برای برگزاری انتخاباتی پرشُور و سالم، همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند در راستای تامین نیازمندی‌های انتخابات پیش‌رو  با ستاد انتخابات استان همکاری کامل را داشته باشند. 

وی تصریح کرد: اولویت نخست کشور در حال حاضر برگزاری انتخابات پیش‌رو به بهترین نحو ممکن است و تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی برای این مهم باید در اسرع‌وقت در دستور کار قرار گیرد.

حسنی تاکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات پیش‌رو دارای اهمیت اساسی است کوچکترین تعطلی در بحث تامین زیرساخت‌های آن از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست. 

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و تکمیل همه زیرساخت‌های انتخابات، ایلام در بحث فراهم کردن زیرساخت‌های انتخابات باید از استان پیشرو کشور باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های حوزه انتخابات، گفت: زیرساخت ارتباطی و مخابراتی که برای برگزاری انتخابات تکمیل می‌شود پس از انتخابات می تواند زمینه‌ساز توسعه هر شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این نشست با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان، مدیر شبکه دولت، فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری ایلام، فرماندار هلیلان، معاونین فرمانداری مهران، دهلران، چرداول و ملکشاهی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات در سالن شهید سلیمی استانداری برگزار شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602587

مهمترین اخبار ایران و جهان: