نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 09:09

برگزاری طرح ملی سنجش آمادگی تیم‌های واکنش سریع در غرب کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح ملی سنجش آمادگی تیم‌های واکنش سریع و آنست کشور با حضور استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سومین مرحله از طرح ملی سنجش و توانمندسازی واکنش سریع نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور امدادگرانی از استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان و کردستان به مدت سه روز به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه تمرین مشترک امدادی در محیط آبی و تمرین مشترک امدادی در دریاچه سد جامیشان سنقرو کلیایی برگزار شد،گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان‌های غرب کشور تجهیزات و امکانات و توانمندی‌های امدادگران در محیط آبی، تمرین مشترک امدادی و تمرین سگ‌های زنده‌یاب را برای ورود به بحران و حوادث غیرمترقبه به نمایش گذاشتند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان، تصریح کرد: نیازمند چنین برنامه‌هایی هستیم تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را بین تیم‌ها واکنش سریع در حوادث با حضور به موقع و مفید، ایجاد کنیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567687

مهمترین اخبار ایران و جهان: