نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 20:59

ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نهم لیگ برتر مقابل فرش آرا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفتم نهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان فرش آرا مشهد بود و به پیروزی دست یافت.

گیتی‌پسند که تاکنون در همه بازی‌ها خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده بود با میل به برد پا به این دیدار گذاشت و در نیمه نخست با گل به خودی بازیکن فرش آرا با نتیجه یک بر صفر پیروز به رختکن رفت.

 

شاگردان محمد کشاورز در نیمه دوم توسط کیانوش شیرپور به گل رسیدند اما فرش آرا در دقایق پایانی یکی از گل‌ها را جبران کرد؛ در پایان گیتی‌پسند با نتیجه ۲ بر یک فرش آرا مشهد را شکست داد.

به این ترتیب گیتی‌پسند نهمین برد پیاپی خود در لیگ برتر را به دست آورد و با ۲۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر باقی ماند؛ فرش آرا نیز با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

حواشی: ( بلد )

* در ابتدای این بازی با همکاری باشگاه گیتی‌پسند از پیشکسوتان رشته فوتسال، حسن استکی و کمال حسینی قدردانی شد؛ این پیشکسوتان رشته فوتسال در دهه ۷۰ بازی‌های تاثیرگذاری از خود در رشته فوتسال به نمایش گذاشتند.

* هواداران اصفهانی با حضور در سالن پیروزی حمایت همه‌جانبه‌ای از تیم گیتی‌پسند داشتند.

* در یک صحنه و روی خط محوطه جریمه توپ به دست دروازه‌بان گیتی‌پسند برخورد کرد که داور اعتقادی به ‌پنالتی نداشت و اعتراض تیم فرش آرا را در پی داشت.

* محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی‌پسند با شور و حال خاصی از کنار زمین بازیکنان خود را هدایت می‌کرد.

* خطای شدید بازیکن گیتی‌‌پسند سبب اعتراض شدید نیمکت‌نشینان فرش آرا شد که داور به مربی فرش آرا به دلیل اعتراض کارت زرد نشان داد.

* محدودیت ۵ خطای تیمی گیتی‌پسند در نیمه دوم بازی به پایان رسید.

* تیم فرش آرا در دقایق پایانی بازی و برای جبران نتیجه از سیستم پاورپلی استفاده کرد.

* بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم در پایان بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539187

مهمترین اخبار ایران و جهان: