نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 11:28

اهدای ۲هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار الهیه جنوبی بندرعباس

سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان دو هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار بندرعباس توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان دو هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار بندرعباس توزیع کرد.

در این مراسم همچنین بنر محکومیت جنایات ضد بشری صهیونیست ها در غزه توسط فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، معلمین و دانش آموزان امضا شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در این آیین در آموزشگاه دارلفنون الهیه جنوبی بندرعباس، هفته بسیج و سالروز 13 آبان روز استکبار ستیزی و شهدای دانش آموز را گرامی داشت و افزود: دانش آموزان در زمان دفاع مقدس درس و مدرسه را رها کردند و به دانشگاه انسان سازی دفاع از میهن پیوستند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اقدامات ضد بشری در باریکه غزه بر علیه زنان و کودکان تصریح کرد: این روزها که شاهد جنایت های اسراییل علیه مردم مظلوم غزه هستیم معنی امنیت را می‌دانیم و اگر نبود همت والای جوانان وطن الان معلوم نبود چه اتفاقاتی برای مردم کشورمان می افتاد. 

وی ادامه داد: اسرائیل غاصب با بمب های سنگر شکن که برای انهدام سنگرهای بتنی و تجهیزات دشمن استفاده می‌شود زن و کودکان مظلوم فلسطینی را مورد هدف قرار می‌دهند. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن اشاره به غائله مهسا امینی در سال گذشته به التهاب آفرینی رسانه های دشمن پرداخت و افزود: امروز شما شاهد پخش زنده رسانه های دنیا هستید که خلبانان اسرائیلی بر سر دختران و زنان فلسطینی غزه بمب می اندازند و رسما تناقض آشکاری از شعار زن، زندگی، آزادی را به نمایش گذاشتند و در مقابل دیدگاه سازمان های حقوق بشری جنایت علیه بشریت رقم می‌زنند. 

در پایان این آئین، بیانیه‌ای در محکومیت رژیم جعلی اسرائیل به امضا رسید.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562887

مهمترین اخبار ایران و جهان: