نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 20:49

تعیین 372 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس برای رباط‌کریم و بهارستان

رئیس مرکز حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان از تعیین ۳۷۲ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، جلسه تعیین تعداد شعب اخذ رأی انتخابات دو شهرستان رباط‌کریم و بهارستان عصر امروز با حضور رئیس مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها و نمایندگان هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای امنیت فرمانداری شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

 امید احمدی رئیس مرکز حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان در این جلسه اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات، تعداد ۱۴۷ شعبه برای رباط کریم، ۲۲۵ شعبه برای بهارستان و جمعا ۳۷۲ شعبه برای این شهرستان‌ها تعیین شد.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و شاخص‌های برگزاری انتخابات از منظر ایشان گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی‌طرفی و امانتداری برگزار شود.

فرماندار رباط کریم همچنین بر لزوم قانون‌مداری، اصل بی‌طرفی تاکید کرد و افزود: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی باید به منظور تسهیل رأی‌گیری برای عموم باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611143

مهمترین اخبار ایران و جهان: