نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 18:04

همکاری مجدد تیلدا سوئینتون با آلمودوار و ویراستاکول

تیلدا سوئینتون که به تازگی فیلم «قاتل» به کارگردانی دیوید فینچر و «استروید سیتی» به کارگردانی وس اندرسون را روی پرده سینماها داشته اعلام کرد که در پروژه‌های جدید پدرو آلمودوار اسپانیایی و آپیچاتپونگ ویراستاکول تایلندی ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، آلمودوار قرار است نخستین فیلم کاملا انگلیسی‌زبان خود با عنوان «اتاق مجاور» را در ماه مارس مقابل دوربین ببرد. این فیلم که در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد درباره رفاقت سه زن است.

کارگردان «همه‌چیز درباره مادرم» و «با او حرف بزن» تاکنون از ارائه هرگونه جزئیاتی درباره این فیلم خودداری کرده اما چند ماه پیش تایید کرده بود که یکی از بازیگران این فیلم بریتانایی و دو بازیگر دیگر آمریکایی خواهند بود. وی گفته بود که هر سه بازیگر زن انتخاب اولش بوده‌اند و هر سه پیشنهاد او را فوراً پذیرفته‌اند.

اما سوئینتون در مصاحبه‌ای با پاخینا ۱۲ تصدیق کرد که یکی از بازیگران فیلم آتی سازنده «پوستی که در آن زندگی می‌کنیم» خواهد بود که حال‌و‌هوای شکسپیرگونه دارد.

آلمودوار به تازگی فیلم کوتاه «رسم غریب زندگی» با بازی پدرو پاسکال و ایتان هاک را ساخته و پیشتر در فیلم «صدای انسانی» با سوئینتون همکاری کرده بود. 

سوئینتون که با فیلمسازان مطرح دنیا نظیر جیم جارموش، برادران کوئن، لین رمسی، لوکا گوادانینو و بونگ جون هو همکاری داشته، از دومین همکاری خود با ویراستاکول نیز پرده برداشت.

«فیلم «دختر ابدی» آغاز دوره‌ای جدید برای من است. در فیلم‌های بعدی خولیو تورس و جاشوآ اوپنهایمر حضور خواهم داشت و همچنین در فیلم آتی آپیچاتپونگ.» سوئینتون در مصاحبه‌ای با Les Inrockuptibles گفت.

سوئینتون و ویراستاکول پیشتر در فیلم تحسین‌شده «مموریا» همکاری داشته‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607487

مهمترین اخبار ایران و جهان: