نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 13:00

بزرگداشت شهدای غزه در اهواز

آیین بزرگداشت شهدای مظلوم غزه با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت شهدای مظلوم غزه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز دیار سردار شهید مجید سیلاوی برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1402 همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه(ع) از ساعت 21:30 آغاز می‌شود که حاضران یاد شهدای مظلوم غزه در کشور فلسطین را گرامی می‌دارند.

آیین بزرگداشت شهدای مظلوم غزه از سوی هیئت کریم اهل بیت(ع) در فاطمیه اهواز واقع در خیابان شهید عظیم نبش خیابان شهید ادهم برگزار می‌شود که جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در فاطمیه اهواز سخنرانی می‌کند.

همچنین در آیین بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در اهواز سید محسن امام از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

وزارت بهداشت فلسطین، صبح امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که در سایه شرایط دشوار بهداشتی و پزشکی، شمار شهدای غزه به بیش از ۶ هزار نفر رسیده است.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550043

مهمترین اخبار ایران و جهان: