نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 19:19

زاکانی در شبکه فونیکس چین: ملت فلسطین خشم فروخفته خود را به نمایش گذاشت

شهردار تهران عنوان کرد: ملت فلسطین خشم فروخفته خود را از کسی که سرزمین‌هایشان را غصب کرده، آن‌ها را اخراج کرده و هر جنایتی را برای نابود کردن ملت فلسطین مشروع می‌داند، به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران برای حضور در سومین اجلاسیه «یک کمربند، یک راه» ، رایزنی برای افزایش همکاری‌ها با شهرداری پکن و همچنین تسریع و افزایش تعدادد واگن های خریداری شده به چین سفر کرده است.
وی در حاشیه این سفر با شبکه تلویزیونی فونیکس، یکی از تلویزیون های اصلی این کشور که بالغ بر 150 میلیون مخاطب دارد، به گفت‌وگو نشست.
شهردار تهران بخشی از این گفت‌وگو به اتفاقات تلخ و هولوکاست واقعی که این روزها در غزه در حال رخ دادن است، پرداخت.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مصاحبه با شبکه چینی درباره موج اعتراضی که علیه رژیم صهیونیستی به راه افتاده است، گفت: این اعتراضات یک حرکت جهانی است، اگر شما به قلب خود هم که رجوع کنید نسبت به این عمل زشت معترض هستید.
شهردار تهران ادامه داد: ملت فلسطین خشم فروخفته خود را از کسی که سرزمین‌هایشان را غصب کرده، آن‌ها را اخراج کرده و هر جنایتی را برای نابود کردن ملت فلسطین مشروع می‌داند، به نمایش گذاشت.
شهردار تهران ابراز امیدواری از حاکم شدن عدالت در جهان عنوان کرد: به زودی ملت فلسطین به حق و حقوق قانونی خواهند رسید و جنایتکاران هم محاکمه خواهند شد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544487

مهمترین اخبار ایران و جهان: