نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:27

محموله 800 میلیون تومانی سوخت قاچاق در نایین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف 33 هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو هیچ گونه مدرک معتبر و قانونی برای حمل بار خود نداشت، افزود: در بازرسی صورت گرفته ۳۳ هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز که به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل و راننده قصد خروج آن از کشور را داشت کشف شد.

کیان مهر ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586343

مهمترین اخبار ایران و جهان: