نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 16:05

وسایل بازی کودکان در پارک‌های بروجرد غیر استاندارد هستند

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: وسایل بازی کودکان در پارک‌های بروجرد استاندارد نیستند که امیدواریم با همکاری شهرداری استاندارد سازی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نازنین دایی ظهر امروز در نشست سه‌شنبه‌های خبری بروجرد که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری بروجرد وسائل بازی پارک‌ها استاندارد سازی شوند.

وی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مکان‌های بازی کودکان در محیط های سرپوشیده استاندارد شده‌اند، افزود: در ۶ ماهه امسال تعداد ۷۹ مورد استاندارد مکان های بازی کودکان در محیط های سرپوشیده پروانه استاندارد دریافت کردند.

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: هم چنین در ۶ ماهه اول امسال ۱۴ مورد صدور پروانه استاندارد برای صنایع تولیدی شهرستان بروجرد صادر شده است.

دایی افزود: در ۶ ماهه امسال یک هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و ۵۳۴ مورد بازرسی از واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد توسط کارشناسان اداره استاندارد انجام شده است.

وی با اشاره به اجباری بودن استاندارد برای آسانسورها اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۱۵۹ مورد استاندارد آسانسور تایید شده است.

رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: طرح بررسی استاندارد پیش بسته بندی در مراکز تولیدی به صورت مستمر در حال انجام است و محصولات غذایی و دیگر محصولات قبل از عرضه به بازار از نظر وزن و کیفیت بررسی می شوند.

دایی افزود: طرح سفیر استاندارد نیز با شروع سال تحصیلی در حال اجرا است که کارشناسان با مراجعه به مدارس دانش آموزان را با استاندارد آشنا می‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: استاندارد تله سیژ تپه چغا در حال بررسی است، ولی زیب لاین تپه جغا فعلا مجوز فعالیت ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541143

مهمترین اخبار ایران و جهان: