نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 16:25

29 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی قم اضافه می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از تخصیص 50 دستگاه ون وانا توسط وزارت کشور به شهر قم خبر داد و گفت: این ون‌ها در حمل و نقل عمومی شهر قم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران حرم فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و نیز توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون تعداد 29 دستگاه که از تولیدات داخلی کشور است، تحویل شهرداری قم شده است.

وی بااشاره به اینکه در آینده نزدیک دستورالعمل نحوه استفاده از آنها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ خواهد شد گفت: بر اساس این دستورالعمل این ون‌ها در حمل و نقل عمومی شهر قم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: تاکسی‌های ون جدید در کاربری های مختلف و به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری برای انجام سرویس مدارس، تاکسی گردشگری و همچنین ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی به کار گیری خواهند شد.

وی ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در حال بررسی است تا در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری قم و به منظور کمک به تردد دانش آموزان با شرایط خاص، با استفاده از این ون‌ها سرویس مدارس استثنایی را به صورت رایگان تامین کند.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541187

مهمترین اخبار ایران و جهان: